Reklama2017-06-08
6

Kamil Bednarek miksuje z „naowocowanym” Frugo (wideo)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa marki napojów Frugo, produkowanych przez FoodCare Polska. Jej twarzą został Kamil Bednarek. Akcję przygotowały agencje H2O i Zenith.

Kampania reklamowa Frugo obejmuje emisję spotów w kilkunastu stacjach telewizyjnych, dwóch największych rozgłośniach radiowych, internecie, bankomatach, prasie handlowej i w punktach sprzedaży. Bohaterem działań prowadzonych pod hasłem „Mix dźwięków. Mix owoców. Frugo Naowocowane” jest Kamil Bednarek.

-  Jest to bardzo dobrze dopasowany artysta do naszej grupy docelowej. Bardzo popularny, o rozpoznawalnym stylu muzycznym , radosny, o pozytywnym wizerunku - tak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uzasadnia wybór tego artysty na ambasadora marki Katarzyna Marcelewicz, dyrektor marki Frugo w FoodCare.

Celem aktualnej kampanii jest komunikacja nowego wizerunku i owocowości Frugo. Kampania potrwa do końca września br.

Za jej kreację odpowiada agencja H2O, media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith.

Marka Frugo rozpoczęła zupełnie nowe działania reklamowe, przygotowane przez wybrane do współpracy na początku roku agencje H2O i OS3 wiosną br.

Kamil Bednarek dotychczas występował m.in. w reklamach sieci komórkowej Play, w maju br. mogliśmy go również oglądać w kampanii reklamowej marki HP.


Reżyser: Marcin Filipek
Kreacja: Dmytro Gurnicki; Bartosz Jaroszewski/Piotr Wronek (OS3),
Producent wykonawczy: Sławek Jurasz
Dom produkcyjny: Dobro
Postprodukcja: Televisor
Planowanie i zakup mediów – Zenith Optimedia.

Autor:Beata Goczał

Więcej informacji:Kamil Bednarek, Frugo, FoodCare Polska

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas