Pod hasłem "Każda historia ma swój początek" ruszyła nowa kampania reklamowa 4F, promująca kolekcję sygnowaną nazwiskiem skoczka narciarskiego Kamila Stocha. Akcję przygotowały Life on Mars (Brand New Galaxy), Papaya Films i Xantus.
Przygotowany na potrzeby kampanii 45-sekundowy spot reklamowy pokazuje, jak dziecięce marzenia przekuwają się w pasję na całe życie. Pokazana z dwóch perspektyw - początkującego i dojrzałego sportowca - historia zderza widza z przeżyciami, jakie towarzyszą sportowym mistrzom w drodze na szczyt.
Obok Kamila Stocha, w reklamie wystąpił młody aktor, autentyczny adept zakopiańskiej szkółki narciarskiej Eve-nement Ski Team.
Kampania startuje 9 listopada w telewizji i internecie.
Limitowana kolekcja 100CH Kamila Stocha zawiera kolekcję męskich ubrań i akcesoriów, łącznie 35 elementów - od kurtek po skarpetki. Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym od 5 listopada, w sklepach stacjonarnych od 7 listopada.
- Linia 100CH x 4F powstała z miłości do natury, zimy i gór. Kamil zadedykował kolekcję wszystkim kibicom skoków narciarskich oraz tym, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas i chcą trenować - profesjonalnie bądź amatorsko - mówi Ranita Sobańska, dyrektor kreatywna 4F.
Life on Mars, realizująca kampanię, została wybrana w ramach przetargu. Za produkcję filmu odpowiadał dom produkcyjny Papaya, za postprodukcję Xantus. Spot reżyserowała Marysia Makowska.