Reklama2016-04-29
1

Kampania Lexusa RX z aktorem Jude Law ruszyła w Polsce (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa limitowanej wersji nowego Lexusa RX pod hasłem „Nowy Lexus RX. Gwiazda wśród SUVów“. Spot telewizyjny jest adaptacją europejskiej kampanii, której twarzą jest Jude Law.

Komunikacja sprzedażowa największego SUV’a z gamy Lexusa w Polsce została oparta na przekazie dotyczącym korzyści finansowej limitowanej wersji RX’a.Konsekwentnie hasłem całej marki pozostaje „Podwójna Moc Hybrydy.”

Spot emitowany jest w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych z oferty TVP, TVN i Polsatu. Jest on elementem globalnej kampanii Lexusa, która ruszyła w marcu br.

Kampania została wsparta dodatkowymi działaniami w internecie (display, SEM/SEO, GDN, Facebook, YouTube) oraz aktywnościami reklamowymi realizowanymi dla dilerskich salonów marki Lexus. Kampania wystartowała potrwa do 9 czerwca.

Za adaptację spotu i produkcję kampanii, odpowiada krakowska agencja Heads Advertising, za planowanie i zakup mediów - PHD Media Direction.

Autor:bg

Więcej informacji:Lexus, Jude Law

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas