Reklama2018-07-01
0

Przemoc domowa z mundialem w tle. Mocna kampania społeczna w Anglii

"Jeśli Anglicy dostaną, to ona również" - brzmi hasło kampanii społecznej poruszającej problem przemocy domowej. Kreację przygotowała J Walter Thompson London.

"If England get beaten, so will she" - głosi hasło na plakacie kampanii brytyjskiej organizacji wspierającej ofiary przemocy domowej National Centre for Domestic Violence. Ilustruje je wymowne zdjęcie pobitej kobiety, z krwią układającą się w kształt jak na fladze Anglii.

Akcja odwołuje się z jednej strony do emocji towarzyszących kibicom, kiedy ich drużyna przegrywa. Z drugiej, taką samą wściekłość może czuć przemocowiec, który bije najbliższych w domowym zaciszu. I piłkarze, i ofiara przemocy po prostu "zasługują" na to. Ale na domownikach łatwiej odreagować złe emocje... Według statystyk twórców kampanii, w Anglii aż o 26 procent wzrasta liczba zgłoszeń przypadków przemocy domowej, kiedy trwa mecz piłkarskiej drużyny narodowej. Wskaźnik ten rośnie do 38 proc. w przypadku przegranego spotkania.

Banery przygotowano w kilku wersjach - na jednej krew na kobiecej twarzy układa się jak na fladze angielskiej, w pozostałych przybierze kształt flag Japonii i Szwajcarii.

Kampania potrwa do końca piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Obejmie druk, digital i nośniki OOH. Za zakup mediów odpowiada Ocean Outdoor.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas