Prasa2009-04-17
0

Kampania wizerunkowa na 20-lecie Gazety Wyborczej (wideo)

Ruszyła urodzinowa kampania wizerunkowa 'Gazety Wyborczej', którakończy w tym roku 20 lat.

Do 8 maja w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych(TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, kanały tematyczne) emitowane będą spoty"Gazety Wyborczej". Spoty zostały nakręcone w konwencji PolskiejKroniki Filmowej - mają po 30 i 15 sekund. W sondzie ulicznejrespondenci przewidują, jak będzie wyglądać Polska za 20 lat.Wyreżyserował je Paweł Łoźiński.




Reklamy "Gazety Wyborczej" pojawią się również na nośnikachoutdoorowych AMS w całej Polsce i w serwisie Wyborcza.pl.

Kreację kampanii stworzyła agencja Jasieński & StadnickiAdvertising, spoty wyprodukowało studio CutCut, za zakup mediówodpowiedzialny był dom mediowy Starlink.

Autor:tp

Więcej informacji:Gazeta Wyborcza

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas