Reklama2014-04-04
2

Kampanie Audi i Evian najbardziej kreatywnymi (wideo)

kadr z reklamy „Baby & Me” wody Eviankadr z reklamy „Baby & Me” wody Evian

W tegorocznej edycji konkursu Global Effie za najbardziej kreatywne uznano akcje reklamowe marek Audi i Evian.

Kampanię „The Land of Quattro” samochodów osobowych Audi przygotowała agencja Thjnk.

Kampania „Baby & Me” wody mineralnej Evian została zrealizowana przez agencję Betc. Spot z tej kampanii był w ub.r. najpopularniejszą reklamą na YouTube - od kwietnia do grudnia zanotował 68 mln wyświetleń (zobacz szczegóły).

 

W finale konkursu znalazły się następujące kampanie:

„Harder, Better, Faster, Stronger”, Audi A3
agencja Thjnk oraz MediaCom


„One World. One R 1200 GS”, BMW Motorrad
agencja Serviceplan


„Tomorrow starts here: Giving Cisco purpose again”, Cisco Systems
agencja Goodby Silverstein & Partners


„Help a Child Reach 5”, Unilever - Lifebuoy
agencja Lowe Lintas and Partners


„Inside Films”, Intel and Toshiba
agencje Pereira & O’Dell oraz Tool of North America

W konkursie Global Effie nagradzane są kampanie, które były prowadzone co najmniej w czterech krajach lub na dwóch kontynentach.

Autor:łb

Więcej informacji:Effie, Evian, Audi

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas