Telewizja2024-02-23
0

Nielsen ma umowę z KRRiT na dostarczanie danych telemetrycznych

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, fot. Twitter.comCzłonkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, fot. Twitter.com

Nielsen Audience Measurement będzie przez dwa lata dostarczać dane telemetryczne Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

KRRiT zakończyła przetarg na zakup danych telemetrycznych. Jego przedmiotem był zakup zanonimizowanych danych telemetrycznych i udzielenie licencji do korzystania z baz danych telemetrycznych oraz oprogramowania niezbędnego do korzystania i analiz przedmiotowych baz. 

Jedyną firmą, która wzięła w nim udział był Nielsen Audience Measurement, który obecnie jest na polskim rynku jedynym instytutem badawczym realizujących badania oglądalności. Złożył ofertę z ceną 809,8 tys. zł.

KRRiT zdecydowała się wybrać Nielsen do współpracy. Instytut będzie pracować dla Rady przez 2 lata, począwszy od 1 marca br. 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas