Reklama2021-04-22
7

Kanał Dizi w ofercie Biura Reklamy TVP. Emisja reklam od maja

Emitujący tureckie seriale kanał Dizi - najnowsza stacja z portfolio Grupy Kino Polska TV - trafił do oferty Biura Reklamy TVP, które odpowiada na polskim rynku za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoring i akcje niestandardowe. Reklamy w Dizi pojawią się od maja. - Nasze portfolio powiększa się nie tylko o nową stację, ale też o nowego nadawcę - mówi Ewelina Czuba, dyrektor BR TVP.

Kanał Dizi jest propozycją skierowaną do miłośników tureckich seriali w Polsce, w ramówce znajdują się produkcje obyczajowe, romantyczne i kryminały. Nazwa kanału pochodzi od tureckiego słowa „Dizi”, który oznacza bardzo popularny w Turcji gatunek wysokobudżetowych seriali, których akcja toczy się zwykle w Stambule lub regionie Anatolii.

Stacja rozpoczęła nadawanie w czwartek, 1 kwietnia 2021 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Brokrerem reklamowym Dizi zostało Biuro Reklamy TVP, które odpowiada na polskim rynku za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoring i akcje niestandardowe w stacji.

- Dizi jest siódmym kanałem z ofertą reklamową w portfolio Grupy Kino Polska TV, a pierwszym którego sprzedaż reklam będzie prowadził nowy dla nas broker - TVP. Liczymy, że nasz nowy kanał zostanie pozytywnie przyjęty przez reklamodawców i osiągnie sukces komercyjny - komentuje Marek Wochna, dyrektor sprzedaży produktów reklamowych w Kino Polska TV.

- Współpraca z Kino Polska TV SA jest dla nas zarówno zaszczytem, jak i wyzwaniem. Nasze portfolio powiększa się nie tylko o nową stację, ale też o nowego nadawcę. Kino Polska TV SA od lat z sukcesem buduje pozycję swoich stacji na rynku telewizyjnym. Wierzę, że również kanał DIZI, korzystający z bogatego doświadczenia swojego nadawcy, podbije serca widzów - dodaje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Reklamy w Dizi od 1 maja

Spoty reklamowe w Dizi będą emitowane od soboty, 1 maja 2021 roku. Kanał będzie sprzedawany w grupie komercyjnej 16-59 (wszyscy dorośli w wieku 16-59 lat). - Zależało nam na poszerzeniu grupy komercyjnej o dorosłych w wieku 50-59 lat, ponieważ jest to grupa osób bardzo istotna dla większości marketerów, cechująca się ponadprzeciętną siłą nabywczą - wyjaśnia Marek Wochna.

W ramówce kanału DIZI znalazły się takie serialowe hity z Turcji, jak „Mamy i matki” (oryg. „Analar ve Anneler”), „Imperium miłości” („Kurt Seyit ve Şura”), „W imię sprawiedliwości” („Karadayi”), „20 minut” („20 Dakika”), „Miłość i brudne pieniądze” („Kara Para Aşk”), „Ezel” („Ezel”) oraz „Dziewczyna w czerwonej chuście” („Al Yazmalim”).

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kanal-antena-hd-start-1-maja-ramowka-moda-na-sukces-bonanza-kabaretowy-szal ##

Z początkiem kwietnia br. kanał Dizi trafił do ofert sieci Vectra i Multimedia Polska, ale docelowo będzie go można oglądać również u innych operatorów. Kanał jest nadawany 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w jakości HD, na pozycji nr 326.
Stacja Dizi jest obecna w kilkudziesięciu krajach świata i globalnie dociera do ponad 20 mln gospodarstw domowych.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/magia-nagosci-polska-show-zoom-tv-start-zdjec-kiedy-premiera ##

Grupa Kino Polska TV w swoim portfolio posiada takie kanały telewizyjne jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox.

Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa Kino Polska TV w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów zewnętrznych o 5,1 proc. do 211,81 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 18,56 do 26,28 mln zł.

Autor:MK

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas