Telewizja2016-09-26
1

Kanał telewizyjny Metro z nowym logotypem

Kanał telewizyjny Metro (tworzony przez spółkę Green Content z Grupy Agora) we współpracy z agencją Lvov stworzył nowe logo stacji, która ma w tym roku rozpocząć nadawanie na MUX-8.

W nowym logotypie Metro zastosowano typografię i zestawienie kolorów, mające podkreślać charakter powstającej stacji. Twórcy kanału chcą, aby był on postrzegany jako energiczny, przyjazny, pogodny, dowcipny, śmiały i nowoczesny.

Logo kanału telewizyjnego Metro oraz całą identyfikację wizualną, oprawę graficzną i muzyczną stacji stworzył zespół agencji Lvov wraz z działami programowym i marketingu stacji.

- Chcemy, by od samego początku telewizja Metro była postrzegana jako energiczna, przyjazna, pogodna, dowcipna, śmiała i nowoczesna. Takie właśnie jest nasze nowe logo oraz związane z nim nierozłącznie oprawa graficzna i identyfikacja wizualna stacji. Jestem przekonana, że koncept kreatywny przygotowany dla kanału świetnie podkreśla wszystkie te cechy i zapowiada, że Metro będzie przenosić widzów do ciekawego i otwartego świata pełnego fascynujących ludzi oraz wydarzeń - mówi Agnieszka Sadowska, prezes zarządu spółki Green Content, odpowiedzialna za rozwój projektów telewizyjnych w Grupie Agora.

Metro ma rozpocząć nadawanie pod koniec br. w ramach ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, a także satelitarnie i w sieciach kablowych. Ma być kanałem uniwersalnym o profilu filmowo-dokumentalno-lifestyle’owym, skierowanym do szerokiego grona odbiorców.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jaroslaw-slizewski-w-kierownictwie-kanalu-metro ##

Autor:km

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas