Telewizja2013-08-01
7

Kanał TV6 ze wzrostem widowni o 238 proc. Hitami są filmy fabularne

Od początku roku naziemną stację TV6 ogląda średnio 31 tys. widzów, o 238 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe stacji wzrosły o 10 mln zł. Największą popularnością na antenie TV6 cieszą się filmy fabularne.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia minutowa widownia kanału TV6 w okresie od 1 stycznia do 30 lipca 2013 roku wyniosła 31 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,50 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. stacja zyskała średnio aż 238 proc. widzów. Wówczas bowiem jej średnia widownia kształtowała się na poziomie 9 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 0,15 proc. oraz 0,18 proc. udziału.

Natomiast w okresie od 1 do 30 lipca br. średnia widownia minutowa TV6 wynosiła 35 tys. osób przy udziale odpowiednio na poziomie 0,68 proc. i 0,81 proc.

TV6 nadaje od 30 maja 2011 roku i poza sieciami kablowymi i platformami dostępna jest w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. W czerwcu 2013 roku jego udział wśród kanałów z DVB-T wynosił 1,70 proc., co dawało stacji 13. miejsce (poznaj szczegóły).

Zobacz tabelę


Najwięcej widzów na antenie TV6 w bieżącym roku zgromadził film „Juliusz Cezar”, który został pokazany 1 kwietnia br. i oglądało go 292 tys. widzów. Drugie miejsce należało do filmu „Zaginiony synek” (28 kwietnia br.; 269 tys. widzów), a na trzeciej pozycji uplasował film „Kondory Wschodu” (28 lipca br.; 244 tys. oglądających). Ogółem wszystkie pozycje w czołowej piątce przypadły filmom fabularnym.

Zobacz tabelę


Wpływy reklamowe stacji w analizowanym okresie wyniosły 36,8 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. wzrosły one o 10 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:TV6

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas