Telewizja2019-05-17
5

Nowy program rozrywkowy „Nasza Klasa” jesienią w Czwórce

Kylian Mbappe w „Au tableau!!!”Kylian Mbappe w „Au tableau!!!”

W jesiennej ramówce telewizyjna Czwórka planuje pokazać nowy program rozrywkowy „Nasza Klasa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to polska wersja formatu o międzynarodowym tytule „Facing the Classroom”.

„Facing the Classroom” stworzony został w 2017 roku przez Vivendi Entertainment dla francuskiej stacji C8 (w której emitowany jest pod tytułem „Au tableau!!!”). Dotychczas prawa do realizacji formatu sprzedano do takich krajów, jak: Włochy, Holandia, Belgia, Nowa Zelandia i Liban.

Formuła programu polega na tym, że celebryci odpowiadają na pytania zadawane przez dzieci. Gościem każdego odcinka jest inna gwiazda, która w oryginalnej wersji formatu musi się zmierzyć z wywiadami, ćwiczeniami praktycznymi, quizem z wiedzy ogólnej oraz testem z języka angielskiego.

Z naszych informacji wynika, że jako goście polskiej edycji programu, której tytuł nosić będzie „Nasza Klasa”, wystąpią m.in.: Marcin Wójcik, Michał Wójcik, Mariusz Węgłowski, Krzysztof Ibisz, Mariusz Pudzianowski, profesor Jerzy Bralczyk i Paweł Orleański.

- Spotykając się w szkolnej klasie z najbardziej szczerym i bezpośrednim audytorium, gwiazdy filmu, sportu, kultury i rozrywki odpowiadać będą na pytania najmłodszych i zmierzą się z rozmaitymi przygotowanymi przez nich zadaniami. W luźnej, lekkiej, formule dzieci będą miały okazję zadać sławnym osobom pytania, jakie rzadko padają w wywiadach ze strony dorosłych dziennikarzy, a także przekonać się, czy ich goście potrafią znaleźć z nimi wspólny język i dobrze się bawić - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polsat.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że premiera programu na antenie telewizyjnej Czwórki odbędzie się w jesiennej ramówce tego roku.

Podczas targów MIPTV w Cannes „Facing the Classroom” uznano za najlepszy francuski format eksportowy 2018 roku. Wśród kolejnych rynków zainteresowanych lokalną edycją są takie kraje, jak: Wielka Brytania, Hiszpania, Kanada i kraje Ameryki Łacińskiej.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,16 proc., a Szóstki - 1,45 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas