Telewizja2017-03-27
5

TVP Seriale i Stopklatka TV bezkonkurencyjnymi kanałami filmowo-serialowymi

W lutym br. pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale, a na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło AMC, a liderem spadków był kanał Scifi Universal.

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym 2017 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,42 proc. i ukształtował się na poziomie 1,43 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 1 proc., po wzroście o 4,17 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,53 proc. (w dół o 1,85 proc.).

Najwięcej zyskał kanał AMC, który awansował z miejsca 31. na 21. Jego udział zwiększył się o 233,33 proc. do 0,10 proc.
Z kolei najwięcej stracił kanał Scifi Universal, którego wynik zmalał o 40 proc. do 0,06 proc. udziału. Stacja ta w rankingu spadła z miejsca 19. na 30.

W grupie komercyjnej 16-49 w lutym br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,43 proc., po spadku o 20,11 proc.

Druga lokata też należała do stacji Stopklatka TV (1,05 proc. udziału; wzrost o 12,90 proc.), a na podium znalazł się jeszcze Polsat Film (0,78 proc.; w dół o 6,02 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc. do 0,08 proc., też pochwalić się mogła tutaj stacja AMC. Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił kanał Romance TV - było to 40,74 proc. do 0,16 proc. udziału.

W zestawieniu nie uwzględniono kanału Sundance TV, który wraz z końcem czerwca ub.r. przestał być monitorowany przez Nielsen Audience Measurement.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas