Od 22 listopada w restauracjach McDonald’s trwa zimowa promocja, w ramach której do menu ponownie wprowadzono kanapkę Burger Drwala. Oferta wspierana jest dodatkowymi działaniami promocyjnymi, za które odpowiadają DDB&tribal, Gutenberg Networks, OMD i 24/7 Communication.
Burger Drwala podawany jest w trzech wariantach: klasycznym, pikantnym (z dodatkiem papryczki jalapeno i sosu pikantnego) oraz z kurczakiem. Na samą kanapkę składają się placek serowy w panierce, wołowina, bekon, sałata i prażona cebulka w bułce serowo-bekonowej oraz sos z przyprawami.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/mcdonald-s-mcmuffin-farmerski-za-darmo-w-godz-7-00-8-00 ##
McDonald’s w ramach trwającej promocji rozszerza menu o frytki z zestawem dodatków (sos serowy, sos pikantny i prażona cebulka) oraz Chrupserki - ser camembert w panierce.
Powrót kanapki do menu poprzedzony był kampanią teaserową. Oferta promowana jest obecnie w digitalu, na nośnikach OOH oraz materiałach POP. Kampanię zrealizowała agencja DDB&tribal we współpracy z Gutenberg Networks. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Działaniami PR zajęła się agencja 24/7Communication.