Reklama2019-04-01
1

Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's

W wyniku głosowania internautów, do menu McDonald's Polska wróciła kanapka Jalapeño Burger. Działania reklamowe przygotowała agencja Isobar Polska.

Kampania Jalapeño Burgera oparta jest o serię humorystycznych video, których bohaterem jest José Arcos Dorados - mieszkający w Polsce Meksykanin. Mężczyzna nie dopuszcza do siebie myśli, ze jego ulubionej kanapki mogłoby nie być w menu McDonald's. Dlatego rzuca restauracji wyzwanie w wygraniu którego muszą pomóc mu fani na Facebooku i Instagramie.

Dzięki głosowaniu fanów, kanapka wróciła do oferty McDonald’s.

Akcja ruszyła 27 marca  na kanałach własnych McDonald’s na Facebooku, Instagramie (Instastories) i aplikacji mobilnej marki.

Za koncept kreatywny i działania w social media odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Content video wyprodukowało Sputnik Studio, za dźwięk odpowiada Głośno, a za postprodukcję Post.film.

Autor:jd

Więcej informacji:McDonald’s, Jalapeño Burger

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas