Reklama2022-12-13
0

Kanlux czwarty rok współpracuje z More Bananas

Kanlux, polski producent oświetlenia, rozpoczyna czwarty rok współpracy z agencją More Bananas.

Obsługa obejmuje prowadzenie stron i profili na Facebooku, Instagramie, Pintereście i LinkedInie oraz kanału na YouTube, wsparcie contentowe, a także prowadzenie kampanii performance.

Głównym celem komunikacji jest wzrost rozpoznawalności marki, a ponadto prezentacja nowości produktowych oraz umacnianie wizerunku eksperta i wysokiej jakości wyrobów marki.

Kanlux z More Bananas od 2019 roku

- Działamy wspólnie na wielu płaszczyznach, a czuwanie nad spójnością w tak wielu kanałach komunikacji, ze strony More Bananas jest wartością nie do przecenienia. Sprawna komunikacja i partnerskie, życzliwe relacje to bardzo duże zalety naszej współpracy. Dla nas ważne jest także świeże spojrzenie i kreatywne pomysły na angażujące treści w niełatwym temacie jakim są urządzenia, jakby nie było, elektryczne. Agencja od początku współpracy zapoznała się z kartą marki Kanlux, która zawiera wszystkie wytyczne komunikacji, i bez problemów odnalazła się w naszym świecie - mówi Łukasz Kłys, manager ds. komunikacji.

Współpraca między markami trwa od października 2019. Agencja została wyłoniona w przetargu. Klienta obsługuje zespół w składzie: Natalia Sikora - head of marketing,  Agnieszka Gałczyńska - marketing manager, Piotr Siwiec - digital marketing coordinator oraz Monika Biernat - graphic designer.

Autor:jd

Więcej informacji:Kanlux, More Bananas

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas