Rozpoczęła się kampania reklamowa cukierków Karmelki produkowanych przez Wawel SA. Akcję przygotowały firmy Demo Effective Launching, Film Polska Shots, NoLabel, Stage 2, Pan Media Western i Eskadra Publica.
Prowadzona od 17 maja kampania Karmelków z Wawelu prezentuje ich cztery rodzaje: Kukułki, Orzeźwiające, Raczki i Fistaszkowe. Celem akcji - przebiegającej pod hasłem „Wyjątkowe spośród wielu - Karmelki z Wawelu” - jest wyróżnienie Karmelków z Wawelu na tle konkurencyjnych produktów oraz poszerzenie ich grupy docelowej i silniejsze związanie marką Wawel.
Kampania informuje też, że charakterystyczne dla Raczków i Kukułek paski znajdują się teraz także na Fistaszkowych i Orzeźwiających, a wszystkie cukierki są dostępne w zmienionych opakowaniach. To ujednolicenie wyglądu i kształtu cukierków jest krokiem w celu stworzenia spójnej linii produktowej.
Akcja jest oparta na dwóch reklamach: 30-sekundowym spocie wizerunkowym oraz 15-sekundowym produktowym. Pierwszy pokazuje codzienne sytuacje z udziałem Karmelków z Wawelu, połączone motywem radości z dzielenia się i smakowania tych cukierków. Drugi składa się z ujęć produktowych karmelków.
Obie reklamy będą emitowane do sierpnia w kanałach z oferty TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz Atmediów. Wyreżyserował je Andrzej Sawczuk, zrealizował dom produkcyjny Film Polska Shots, a postprodukcją zajęły się firmy NoLabel i Stage 2. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western, a działania public relations prowadzi agencja Eskadra Publica.