Reklama2020-06-22
0

Karmi jako mrożona kawa - nowość Carlsberga (wideo)

Marka Karmi (Carlsberg Polska) rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Przygotowały ją Red8 Advertising, OTO Film, Kamikaze oraz Initiative.

W kwietniu tego Carlsberg Polska zaprezentował nowy wariant bezalkoholowego piwa Karmi - Mrożona Kawa 0,0%. To połączenie piwnych składników z kawą (cold brew). W 100 ml napoju znajduje się 15 mg kofeiny.

Karmi Mrożona Kawa 0,0% dołącza do innych wariantów Karmi:  Karmi Classic i Karmi Żurawina.

W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa mrożonej kawy Karmi. Na jej potrzeby przygotowano spot, emitowany w telewizji oraz internecie.

– Scena w spocie TV, w której zaprzyjaźnione ze sobą osoby piją nowe Karmi w pięknym popołudniowym słońcu, idealnie oddaje nasze ambicje przy tworzeniu tego produktu – mówi Aleksandra Koszewska, AFB brand manager w Carlsberg Polska.

Kreację 15-sekundowego spotu stworzyła agencja Red8 Advertising. Film w reżyserii Jacka Szymańskiego wyprodukowało OTO Film.

Kampanii będą towarzyszyć działania digitalowe, za które odpowiada agencja Kamikaze. Zakupem mediów zajęło się Initiative.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas