Reklama2016-07-18
1

Karol Strasburger w kampanii reklamowej OFE Nationale-Nederlanden

Otwarty Fundusz Emerytalny Nationale-Nederlanden rozpoczyna kampanię radiową wspierającą tzw. okno transferowe. Bohaterem spotów, przy których pracowały Scholz & Friends i MEC, jest Karol Strasburger.

Bohaterem reklam jest Karol Strasburger, który w humorystycznej konwencji zwraca uwagę na II filar systemu emerytalnego. Uczestniczy w nich także Wiktoria - postać znana z wcześniejszych kampanii firmy - zachęcająca do przekazywania składek częściowo do OFE.

Nationale-Nederlanden przypomina, że jeżeli nie będziemy zmieniać decyzji podjętej w poprzednim okienku transferowym w 2014 roku lub przy okazji wchodzenia na rynek pracy po zamknięciu poprzedniego okienka, to nie musimy składać żadnych deklaracji. Natomiast jeśli decyzję, a tym samym miejsce przeznaczenia składki chcemy zmienić, należy wypełnić specjalne oświadczenie.

 

Kampania obejmuje cztery spoty radiowe, które emitowane są w stacjach tradycyjnych (m.in. RMF Classic, ZET Chilli, Trójka, Antyradio, Złote Przeboje) oraz radiowych serwisach internetowych (m.in. Tuba.FM, eskaGO, RadioZET.pl i RMFon.pl). W ramach akcji Nationale-Nederlanden zostało także sponsorem audycji „EKG” i „Raport Gospodarczy” w Tok FM. Działania zaplanowane są na dwa tygodnie.

Za produkcję reklam odpowiada agencja Scholz & Friends. Planowanie i zakup mediów realizuje MEC.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas