Komenda Stołeczna Policji rozpoczyna kampanię społeczną „Jak szybko to nie na drodze”, mającą na celu zwrócenie kierowcom uwagi na bezpieczeństwo na drodze. Ambasadorką akcji została Karolina Pilarczyk, drifterka i podwójna Mistrzyni Europy w klasie kobiet.
Pomysłodawcami kampanii społecznej „Jak szybko to nie na drodze” są policjanci działający w warszawskiej grupie Speed, którzy na co dzień podczas swojej służby walczą z piratami drogowymi.
Do kampanii zaproszono drifterkę Karolinę Pilarczyk. Obok niej w akcji pojawią się inni znani sportowcy. Ich nazwiska poznamy w kolejnych tygodniach.
- Materiał z Karoliną to pierwszy spot, w którym występuje znana osoba, promujący najnowszą kampanię społeczną Komendy Stołecznej Policji. Wierzymy, że w ten sposób uświadomimy wielu kierowcom, że adrenalinę, którą wywołuje szybkość, można podnieść w inny sposób - komentuje rzecznik prasowy KSP nadkom. Sylwester Marczak.
Wideo z udziałem Karoliny Pilarczyk można oglądać na YouTube.