Reklama2018-09-05
0

"Karuzela okazji" na 24. urodziny sklepów Makro

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała akcję specjalną „Karuzela okazji”, na którą składają się promocje i loteria.

W ramach „Urodzinowej karuzeli okazji” klienci Makro mogą skorzystać z kilkudziesięciu różnych ofert rabatowych, promocyjnych lub konkursowych. Przygotowano także specjalne edycje urodzinowych gazetek.

W loterii w aplikacji mobilnej do wygrania 100 tys. nagród, w tym vouchery na wakacje o wartości 3000 zł, gadżety czy napoje Coca-Cola w puszkach. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.

Kolejnymi aktywnościami zaplanowanymi w ramach akcji są spotkania z klientami i degustacje nowości kulinarnych.

Kampania promowana jest w ogólnopolskich stacjach radiowych RMF FM i Radio ZET oraz w internecie (YouTube, Facebook i Instagram). Reklamy widoczne są w katalogach reklamowych firmy oraz przez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery.

Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Makro Polska. Agencja Unique One odpowiedzialna jest natomiast za organizację i obsługę loterii. 

 

Autor:jd

Więcej informacji:Makro, Karuzela okazji

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas