Reklama2021-04-22
3

Kasztelan ponownie z loterią podkapslową

Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan (Carlsberg Polska), wspiera ją kampania reklamowa. Przygotowały ją Brainbox i Dynamo.

Kasztelan w tym roku podzieli się ze swoimi konsumentami dodatkowymi puszkami, które wygrać można w podkapslowej loterii. Mechanizm jest prosty - wystarczy kupić piwo Kasztelan Jasne Pełne lub Kasztelan Niepasteryzowane w promocyjnym opakowaniu i sprawdzić kapsel lub kluczyk.

Każdy zwycięski kapsel albo kluczyk to wygrany Kasztelan Jasne Pełne w puszce 0,5l do odbioru. Tegoroczną nowością są „kapsle pocieszenia” z hasłami zachęcającymi do dalszej zabawy, jak np.: „Spróbuj Waść jeszcze raz” czy „Skucha! Waść dalej szuka”.

Kampania wspiera loterię Kasztelana

23 kwietnia wystartuje kampania telewizyjna wspierająca loterię z nową reklamą osadzoną w znanej i lubianej przez konsumentów platformie komunikacyjnej „Racz Waść Wpaść”.  

W spocie na współczesnym grillu pojawia się Kasztelan i dzieli się tym co najlepsze, przenosząc bohaterów na wyjątkowe spotkanie przy grillu w stylu staropolskiej biesiady. Kasztelan zachęca do wzięcia udziału w loterii hasłem: „pod kapsle kukajcie, piwo wygrywajcie!”.

Kampania będzie emitowana w ogólnopolskiej telewizji i kanałach tematycznych.

Reklamę w reżyserii Szymona Pawlika stworzyła agencja Brainbox, producentem jest studio filmowe Dynamo, zza kamery operował Marek Sanak, a nowoczesne tło muzyczne z nutką tradycji skomponował Auer.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas