Aktorka Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką reklamową marki Bakalland. Kolejne reklamy będą pokazywać, jak odwiedza różne plantacje tych bakalii. Akcję przygotowały firmy 38PR, Stern Pictures i Aldentro Product Placement.
Katarzyna Bujakiewicz jako ambasadorka bakalii Bakalland ma pokazywać magiczny świat tej marki i zachęcać konsumentów do poznawania go. Kolejne reklamy będą pokazywać, jak aktorka odwiedza różne plantacje, na których uprawiane są owoce, z których wytwarzane są różne rodzaje tych bakalii (żurawina, śliwka, migdały, rodzynki i morele). W pierwszym spocie Bujakiewicz opowiada o Turcji (gdzie rosną morele i winogrona), a w kolejnym przeniesie się do USA, gdzie pokaże zbiory żurawiny.
Współpraca Bakallandu z Katarzyną Bujakiewicz ma charakter długoterminowy. Firma podkreśla, że w zleconym przez nią sondażu 65 proc. kobiet rozpoznało imię i naziwsko aktorki, a 94 proc. w tej grupie uznało, że doskonale nadawałaby się do promocji bakalii. Ponad 90 proc. respondentek przypisało Bujakiewicz i marce Bakalland takie same cechy: radość, naturalność i otwartość.
Celem kampanii jest podkreślanie najwyższej jakości promowanych bakalii oraz przekonanie konsumentów, że są one nie tylko świetnym dodatkiem do ciast, lecz również zdrową, wartościową przekąską.
Akcja reklamowa, rozpoczęta 1 października, obejmuje telewizję (spoty w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych, product placement w programach śniadaniowych), prasę, internet oraz działania niestandardowe.
Kreację kampanii przygotowała agencja 38PR, spoty wyprodukowała firma Stern Pictures, a za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Aldentro Product Placement.