Reklama2022-06-08
1

Bakalland z nową dyrektorką marketingu

Magdalena Mioduszewska, została dyrektorką marketingu w Bakallandzie. Dotąd odpowiadała za marketing w spółce Purella, która stała się częścią jednej grupy z Bakallandem. Mioduszewska zapowiada, że jej celem jest sprawienie, by firma została liderem segmentu żywności prozdrowotnej.  

- Obecnie przed nami kilka wyzwań marketingowych, należą do nich: budowa penetracji marek Bakalland i Delecta, która przełoży się na wzrost udziałów rynkowych; budowa świadomości i umocnienie pozycji na rynku w kategorii żywności funkcjonalniej i superfoods marek Purella Superfoods oraz BeRAW; a także rozwój grupy w ramach nowych, dynamicznie rozwijających się kategorii zamienników mięsa i mleka - mówi Magdalena Mioduszewska.

- Jestem przekonana, że w najbliższych latach nasza firma zdobędzie pozycje lidera segmentu żywności prozdrowotnej - dodaje.

##NEWS https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/kosmetyki-bebio-ewa-chodakowska ##

Mioduszewska ma 17 letnie doświadczenie w pracy w marketingu FMCG. Przez ostatni rok pracowała w firmie Purella (niedawno połączyła się z Bakallandem), gdzie rozwijała marki: Purella Superfoods oraz BeRAW. Wcześniej pracowała w firmie McCormick, gdzie przez wiele lat odpowiadała zarówno za kategorie ziół, przypraw jaki i musztard, ketchupów i octów marki Kamis.
 
Niedawno Bakalland poinformował o zatrudnieniu dyrektora rynku tradycyjnego, którym został Dariusz Pająk. Z kolei funkcję COO objął Tomasz Szafarczyk.

Grupa Bakalland jest liderem na rynku bakalii w Polsce. Specjalizuje się też w innych segmentach produkcji spożywczej.

Autor:PP

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas