Reklama2020-04-07
0

MullenLowe Warsaw dla Delecty

Agencja MullenLowe Warsaw zwyciężyła w przetargu na komunikację nowej linii deserów Delecty (Bakalland).

W ramach podpisanej umowy MullenLowe Warsaw zajmie się wszystkimi działaniami komunikacyjnymi marki.  

Strony nie podają żadnych innych szczegółów na temat nawiązanej współpracy.

MullenLowe Warsaw współpracowała już z klientem przy kampanii „Prosto z serca" w 2016 roku.

Pod koniec marca tego roku agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetrg firmy Bakalland, do której należy m.in. marka Delecta. Będzie odpowiadać za obsługę strategiczno-kreatywną wszystkich marek Bakallandu, w tym za opracowanie strategii komunikacji, działania w kanałach sprzedaży i w szeroko pojętych mediach cyfrowych, w tym społecznościowych, oraz działania ATL.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas