Telewizja2020-08-25
17

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski nową parą gospodarzy „Pytania na śniadanie”, zastąpią Macademian Girl i Roberta El Gendy

Katarzyna Cichopek i Maciej KurzajewskiKatarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski

Od września nową parą gospodarzy „Pytania na śniadanie” będą Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski. Zastąpią w tej roli Macademian Girl i Roberta El Gendy.

Cichopek i Kurzajewski w roli gospodarzy „Pytania na śniadanie” zastąpią Tamarę Gonzalez Perea (Macademian Girl) i Roberta El Gendy, którzy wspólnie prowadzili śniadaniowy cykl od 2018 roku. Gonzalez Perea wiosną br. była współgospodynią drugiej edycji „Dance, Dance, Dance”.

Katarzyna Cichopek od 20 lat gra w hitowym serialu TVP2 „M jak miłość”, jesienią ub.r. była jednym z jurorów reaktywowanego show „Czar par”. Aktorka prowadziła liczne programy w Telewizji Polsat, m.in. „Jak oni śpiewają?”, „Tylko nas dwoje” oraz liczne festiwale.

Maciej Kurzajewski „Pytanie na śniadanie” prowadził w latach 2009-2011. Był również gospodarzem innych porannych codziennych programów „Kawa czy herbata?” oraz „Dzień dobry Polsko”, czy popołudniowego magazynu „Świat się kręci”. Prowadził również liczne cotygodniowe programy rozrywkowe, m.in. „Gwiazdy tańczą na lodzie” i „Czar par”, a także teleturnieje: „Kocham cię, Polsko!”, „The Wall. Wygraj marzenia” i „Moja klasa - Back to School”. Aktualnie prowadzi nowy teleturniej TVP Historia „Giganci historii”, także cykl „Wielki test”, jest również jednym z najważniejszy dziennikarzy sportowych TVP.

Jesienią w gronie gospodarzy „Pytania na śniadanie” bez zmian mają się znaleźć również: Marzena Rogalska i Tomasz Kammel, Marcelina Zawadzka i Tomasz Wolny, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Marcelina Zawadzka i Tomasz Wolny oraz Ida Nowakowska i Łukasz Nowicki.

W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2020 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 474 tys. osób przy 8,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn TVP2 miał o 35 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas