PR2019-02-05
0

Katarzyna Fabjaniak jurorką New York Festivals Advertising Awards

Katarzyna FabjaniakKatarzyna Fabjaniak

Katarzyna Fabjaniak, managing director Hill+Knowlton Strategies, zasiądzie w jury konkursu reklamowego New York Festivals Advertising Awards.

Katarzyna Fabjaniak jako członkini Grand Jury nowojorskiego festiwalu będzie oceniała kampanie w kategorii public relations. Jest jedyną przedstawicielką Polski wśród jurorów z 75 krajów.

New York Festivals Advertising Awards jest międzynarodowym konkursem branży reklamowej. Nagrody przyznawane są w kilkunastu kategoriach m.in. takich jak: design, branded content, digital, positive world impact, public relations czy social media & influencer.

Laureatów nagród poznamy w maju tego roku podczas uroczystej gali w Jazz at Lincoln Center w Nowym Yorku.

Katarzyna Fabjaniak z agencją Hill+Knowlton Strategies związana jest od trzech lat, od września ubiegłego roku pełni w niej funkcję dyrektor zarządzającej.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas