Reklama2009-11-09
0

Katarzyna Figura i Leo Beenhakker najbardziej nie pasują doreklamowania banku

Zdaniem polskich internautów Katarzyna Figura i Leo Beenhakkernajbardziej wśród gwiazd reklamujących banki nie nadają się dotakich kampanii - wynika z badania przeprowadzonego przezMacroscope OMD. Natomiast za najlepszych w reklamowaniu bankówuznani zostali Marek Kondrat i Piotr Fronczewski.

Prawie trzy czwarte polskich internautów uważa, że Marek Kondratpasuje do reklamy banku ING i występując w jego kampaniach,przynosi mu korzyści - pokazuje badanie zrealizowane przez dommediowy Macroscope OMD. Przeciwnego zdania jest niespełna 20 proc.ankietowanych. Z kolei dwie trzecie respondentów pozytywne odbieraudział Piotra Fronczewskiego w kampaniach Getin Banku. Więcej niżpołowa internautów tak samo ocenia reklamowanie banków przezJerzego i Macieja Stuhrów oraz Huberta Urbańskiego.

kf1

Z drugiej strony prawie 60 proc. internautów uważa, że doreklamy banku nie pasuje Katarzyna Figura i jej udział w kampaniiEurobanku przyniósł mu więcej szkód niż korzyści. Ponad połowarespondentów tak samo ocenia reklamowanie banku przez LeoBeenhakkera. Więcej niż 40 proc. ankietowanych podobne zdanie ma oudziale w takich kampaniach Anny Marii Jopek, Piotra Kupichy iKrystyny Jandy. Ta ostatnia aktorka i John Cleese to zarazemgwiazdy, których udział w kampaniach banków jest ocenianynegatywnie przez podobną grupę respondentów, co pozytywnie.

kf2

Badanie opinii polskich internautów o udziale gwiazd w reklamachbanków zostało przeprowadzone w bieżącym roku przez Macroscope OMD.Ankiety CAWI objęły 644 respondentów.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas