Reklama2018-07-05
1

Katarzyna Grzywaczewska zajmie się marketingiem oferty na kartę T-Mobile

Katarzyna GrzywaczewskaKatarzyna Grzywaczewska

Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile, łączy to stanowisko z funkcją szefowej działu marketingu pre-paid.Z telekomem związana jest od trzech lat.

Grzywaczewska zajmie się koordynacją prac nad komunikacją marketingową oferty na kartę T-Mobile.

- Od wielu miesięcy realizujemy w T-Mobile strategię silnej orientacji na perspektywie klienta. W pierwszej kolejności skoncentrowaliśmy się na segmencie abonamentowym, który jest kluczowy dla każdego operatora. Ponieważ notujemy w tym obszarze pozytywne rezultaty, postanowiliśmy więcej uwagi poświecić naszej ofercie przedpłaconej. Zależy nam na zbudowaniu większej kompleksowości i atrakcyjności tego produktu także w warstwie jego rozważania. Chcemy także przyciągnąć do naszej oferty na kartę młodszych użytkowników, dlatego perspektywa zapewnienia właściwego pozycjonowania i kontekstu wizerunkowego jest niezwykle ważna - informuje portal Wirtualnemedia.pl Piotr Żaczko z biura komunikacji korporacyjnej T-Mobile.

Grzywaczewska z T-Mobile współpracuje od lipca 2015 roku. Do firmy przeszła z Liberty Ubezpieczenia. Wcześniej pracowała w Avivie, PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej.

Na początku czerwca T-Mobile rozpoczął kampanię oferty Supernet Video, która pozwala na konsumowanie treści wideo z wybranych serwisów streamingowych bez zużywania dostępnej w ofercie paczki danych. Przygotowało również nowe taryfy i startery na kartę.

Na koniec marca br. T-Mobile Polska miał 10,51 mln klientów, w tym 6,99 mln abonentów (294 tys. więcej niż rok wcześniej). W pierwszym kwartale telekom odnotował spadek wpływów o 0,2 proc. oraz skorygowanego zysku EBITDA o 7 proc. (do czego przyczynił się głównie brak opłat za roaming w Unii Europejskiej).

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas