Reklama2015-04-01
0

Katarzyna Jóźwik: z Provident Polska na dyrektora marketingu Link4

Katarzyna JóźwikKatarzyna Jóźwik

Katarzyna Jóźwik objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie ubezpieczeniowej Link4. Wcześniej pracowała m.in. w Provident Polska, Deutsche Banku i Citibanku.

Jako dyrektor marketingu Katarzyna Jóźwik będzie odpowiadać w Link4 za strategię marketingową spółki (w tym zarządzanie marką i kontaktami klientów z firmą i jej partnerami), a także za rozwój sprzedaży bezpośredniej i B2B.

Ta funkcja była nieobsadzona od końca ub.r., po tym jak pełniący ją wcześniej Maciej Marszałek przeszedł do AXA, gdzie niedawno zyskał nowe kompetencje (więcej na ten temat).

Poprzednio Katarzyna Jóźwik przez pięć lat pracowała jako dyrektor marketingu i członek zarządu Provident Polska, kierując działaniami reklamowymi firmy w Polsce i na Litwie. Wcześniej była m.in. dyrektorem marketingu i produktów w Deutsche Banku oraz product managerem i direct marketing managerem w Citibanku, a także brand managerem w PZ Cussons i Ovita Nutricia (obecnie Nutricia Polska).

Z branżą marketingu i rozwoju biznesu jest związana od prawie 20 lat. Ukończyła studia z marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.

Autor:tw

Więcej informacji:Katarzyna Jóźwik, Link4

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas