Reklama2017-03-28
3

Katarzyna Lisicka szefową Prodigious w Polsce

Publicis Communications Poland (należy do Publicis Groupe) uruchomiła w naszym kraju Prodigious - globalną markę zajmującą się produkcją i adaptacją kontentu dla mediów tradycyjnych i internetowych. Kieruje nią Katarzyna Lisicka.

Prodigious ma być centrum produkcji kontentu dla Publicis Communications Polska. Powstaje w wyniku konsolidacji zdolności produkcyjnych, którymi dysponują obecnie poszczególne agencje: Leo Burnett, Publicis Worldwide oraz MSLGroup.

Początkowo spółka skoncentruje się na się na DTP (obróbce graficznej/przygotowaniu do druku i internetu), CGI (Computer Generated Imagery - filmowej animacji 3D) oraz na pozostałej post-produkcji filmowej. Docelowo jednak będzie oferowała klientom pełen kontent - od idei do egzekucji..

- W Publicis Communications Poland budujemy w oparciu o filozofię „Power of One”. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać naszym klientom jeszcze więcej kreatywnych, innowacyjnych i całościowych rozwiązań komunikacyjnych - od strategii, kreacji, public relations, shopper marketingu, e-commerce po działania produkcji contentu. Otwarcie Prodigiousa w Polsce, to kolejny ruch po relaunchu spółki Arc, który wzmacnia siłę naszej grupy o nowe kompetencje - podkreśla Tomasz Pawlikowski, chairman & CEO Publicis Communications Poland.

Prodigious w Polsce kieruje Katarzyna Lisicka, która będzie raportowała bezpośrednio do Marka Gargały w strukturze Publicis Communications.

Wcześniej Lisicka była dyrektorem produkcji w Publicis Worldwide. Z firmą jest związana od 18 lat.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas