Reklama2019-12-16
0

Katarzyna Mecinski i Tomek Czajkowski w kampanii „Szczęśliwego nowego bycia eko” ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski wystartował z kampanią „Szczęśliwego nowego bycia eko”, w której pokazuje, jak święta mogą być bardziej ekologiczne. W akcję zaangażowano influencerów  - Katarzynę Mecinski i Tomka Czajkowskiego.

Na potrzeby kampanii ING Bank Śląski przygotował poradnik z listą wskazówek, jak można przygotować się do świąt, bardziej szanując środowisko naturalne. Bank radzi m.in. używać naturalnych zamienników detergentów, w domu postawić żywą choinkę z legalnych upraw, pakować prezenty w papier z recyklingu czy kupić tyle jedzenia, ile faktycznie zjemy.

Do akcji ING zaprosił również znanych influencerów - Katarzynę Mecinski, autorkę vloga „Fifty Na Pol” i Tomka Czajkowskiego, autora bloga kulinarnego „Magiczny Składnik”.

Poradnik jest dostępny na blogu ING, a także w formie wyklejek,  postów w social mediach (kanały banku). Komunikację uzupełnia direct marketing.

- Mamy nadzieję, że klienci przetestują proponowane przez nas pomysły. Być może chęć dbania o środowisko pojawi się również w ich postanowieniach noworocznych i zostanie z nimi na dłużej - komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampanię przygotowały Brain, Gong i Mosqi.to.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas