Reklama2023-04-28
5

Katarzyna Spałek head of social media w MullenLowe Warsaw

Katarzyna SpałekKatarzyna Spałek

Katarzyna Spałek jako head of social media dołączyła do zespołu digital agencji MullenLowe Warsaw.

Spałek na nowo utworzonym stanowisku powierzono koordynacje komunikacji social media oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji. 

Ostatnio w dentsu

Przez dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w dentsu - ostatnio jako account supervisor - i odpowiadała głównie za projekty social media m.in. dla klientów takich jak: Grupa Polsat Plus, Esoleo, Telewizja Polsat, L’Oreal, W.Kruk, Vistula, Alma, Kruszwica (Finuu), Intersnack (Przysnacki), AVON, Biedronka, Auchan. Współtworzyła także program gamingowy dla marki Xbox Microsoftu. W sumie ma 14-letnie doświadczenie pracy w branży - wcześniej pracowała także w Akon Marketing Partners (tu dla Henkel, Bic i Nestle) oraz w Socializer.

- Uważam, że upewnienie się, że klient jest w centrum wszystkiego, co robimy, jest niezbędne do prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych  - mówi Katarzyna Spałek. - I tak podchodzę także do nowych wyzwań w MullenLowe. Chcę wraz z zespołem agencji tworzyć autentyczną i zgodną z najlepszymi praktykami komunikację - podkreśla.

MullenLowe realizuje kampanie w zakresie social media m.in. dla Kinder (Ferrero), Douglas Polska, Pattex (Henkel), Maybelline (L’Oreal) czy Delikatesów Centrum.

Autor:jd

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas