Katarzyna Szewczuk objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej w agencji FCB Bridge2Fun. Wcześniej pracowała w Grey Group.
- Zgodnie ze strategią hybrydowości agencji, ciągle poszerzamy obszary usług marketingowych dla naszych klientów, wykorzystując także potencjał spółek holdingu 4Fun Media Group. To stosowny moment, aby powiększyć zespół agencji o osobę zarządzającą na poziomie operacyjnym. Bardzo się cieszę, że Kasia przyjęła moją propozycję. Znamy się od wielu lat, pracowaliśmy z sukcesami przy bardzo wielu projektach. Jestem przekonany, że jej ogromne doświadczenie - począwszy od organizacji największych komercyjnych przedsięwzięć muzycznych typu koncert Stinga z okazji rebrandingu TP SA/Orange, po zarządzanie regionalnym budżetem GSK - korzystnie i zauważalnie wpłynie na przebieg prac dla naszych klientów - mówi Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.
Katarzyna Szewczuk poprzednio przez dwa lata pełniła rolę business growth directora w Grupie Grey. W latach 2013-2016 zarządzała działem obsługi klienta Grey jako client service director, a wcześniej jako regional account director odpowiadała za komunikację marek GSK w regionie CEE.
Podczas 17 lat pracy w branży agencji reklamowych współpracowała z wieloma klientami z różnych kategorii, m.in. BAT, Browary Lubelskie Perła, Cyfrowy Polsat, Lotos, SmartDom, GSK, PKN Orlen, Idea/Orange, Telekomunikacja Polska, Costa Cofee, Emirates, Mastercard, Ferrero, Green Cafe Nero. Wiele projektów, dla których pracowała, zostało nagrodzonych prestiżowymi nagrodami - w tym m.in. pięciokrotnym podium na Golden Drum oraz sześcioma statuetkami Effie.
PR
|
Grupa 4Fun Media: Górecki, Baran, Godlewska i Sawicka szefami nowych pionów, Alińska na czele PR
|
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. FCB Bridge2Fun zanotowała 7,55 mln zł wpływów (wobec 5,36 mln zł rok wcześniej) oraz 1,52 mln zł zysku EBITDA (rok wcześniej wyniósł on 1,14 mln zł).