Telewizja2014-08-05
15

Katastrofalna oglądalność TVP2 - w grupie komercyjnej poniżej 6 proc.

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 28 lipca do 3 sierpnia 2014 roku zwiększył się o 0,46 pkt. proc. do 11,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,65 pkt. proc. i wyniósł 10,92 proc. Na ostatniej pozycji podium ulokowała się TVP1. Jej wynik to 10,08 proc., po wzroście o 0,60 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2, która zanotowała najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych (6,40 proc.; w dół o 0,39 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak m.in. TV Puls (3,34 proc.; + 0,39 pkt. proc.), TV4 (2,95 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Eska TV (0,93 proc.; + 0,15 pkt. proc.) czy Polo TV (również 0,93 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas