Telewizja TVN awansowała w zeszłym tygodniu na pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 najlepsza była tymczasem Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 19 marca do 25 marca br. została TVN mimo tego, że jej udział spadł z 15,83 proc. do 15,78 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce awansowała Telewizja Polsat, której udział w rynku wzrósł o 0,63 pkt. proc. do 15,72 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVP1 (14,87 proc., spadek o 1,12 pkt. proc.) a na czwartej TVP2 (12,66 proc., spadek o 0,42 pkt. proc.)
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansowała Telewizja Polsat, która zyskała 0,74 pkt. proc. do 17,52 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 16,83 proc. po spadku o 0,77 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (11,34 proc., spadek o 0,90 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się serial "M jak miłość".
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 19.03-25.03.2012 - grupa 16-49