Prasa 2018-02-20
0

Kathleen Diamantakis dyrektorem zarządzającym ds. strategii studia T Brand

Kathlenn Diamantakis objęła stanowisko dyrektora zarządzającego ds. strategii studia kontentowego T Brand należącego do The New York Time Company.

Na stanowisku tym będzie odpowiedzialna zarówno za działalność T brand Studio, jak i za agencję Fake Love zajmującą się designem oraz za specjalizującą się w influencer marketingu agencję HelloSociety (zostały przejęte przez NYT Company w 2016 roku).

Przed dołączeniem do The New York Times Company Kathleen Diamantakis pracowała w firmie  Kirshenbaum Bond Senecal (KBS), gdzie była dyrektorem ds. rozwoju strategii. Odpowiadała za współtworzenie zintegrowanej strategii. W firmie tej pracowała od 2010 roku zaczynając od stanowiska dyrektora ds. strategii marki.

Wcześniej spędziła siedem lat w agencji Ogilvy&Mather m.in. zajmując stanowisko group planning directora.

Amber Guild, prezes T Brand Studio powiedziała, że kluczowe dla rozwoju studia będzie przede wszystkim doświadczenie, jaki Kathleen Diamantakis po stronie agencji.
 

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas