Reklama2020-06-26
0

Kaufland promuje się hasłem „Tanie Lato na Bogato"

Sieć handlowa Kaufland ruszyła z kampanią reklamową  „Tanie Lato na Bogato", w której promuje ofertę w wyprzedażowych cenach.

Zaplanowana przez Kaufland akcja promocyjna obejmie kilka grup asortymentu m.in. znane regionalne przysmaki, produkty spożywcze kojarzone z popularnymi kierunkami podróży oraz kosmetyki i akcesoria przydatne w czasie wypoczynku nad wodą, na działce czy pod namiotem.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kwiecein-wzrost-cen-w-sklepach-najtaniej-w-auchan-i-tesco ##

Akcja „Tanie Lato na Bogato” rozpoczęła się 25 czerwca i będzie wspierana kampanią mediową i outdoorową, która ruszy na początku przyszłego miesiąca.

Dodatkowo akcji będzie towarzyszyła loteria „Lato Pełne Nagród” z Payback, której początek zaplanowano na drugi tydzień lipca.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/regionalny-kaufland-jak-sie-zglosic-do-platformy ##

- Akcja „Tanie Lato na Bogato” ma zapewnić klientom dostęp do produktów, które przywołują najlepsze wakacyjne skojarzenia, nawet jeśli urlop spędzimy w najbliższym otoczeniu, a nie na dalekich wojażach. Przygotowana przez nas oferta obejmie popularne w okresie letnim produkty w atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach, co dodatkowo pozwoli ograniczyć koszty letniego wypoczynku - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jak-po-epidemii-zmienia-sie-nawyki-zakupowe-polakow-opinie ##z

Za kreację na potrzeby kampanii "Tanie Lato na Bogato" odpowiada Schulz brand friendly.

Kaufland ma w Polsce ponad 220 sklepów.

Autor:jd

Więcej informacji:Kaufland, Tanie Lato na Bogato

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas