Reklama2018-02-20
0

Kaufland Polska wybrał agencję Kamikaze do obsługi działań w social media

Agencja Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę w mediach społecznościowych.

Podstawowy zakres zadań agencji obejmie: opracowanie strategii aktywności marki w kanałach social media, przygotowanie komunikacji marki w tych kanałach, publikację contentu, moderację profili social mediowych i doradztwo w zakresie działań.

Po wygranym w styczniu przetargu agencja zajmie się w pierwszej kolejności prowadzeniem profilu marki na Facebooku. W kolejnym etapie będzie rozwijała pozostałe kanały, w których obecny jest Kaufland w Polsce (Instagram, YouTube).

Pierwsze działania rozpoczęły się w lutym. Umowa została podpisana na rok.

 

Autor:pr

Więcej informacji:Kaufland Polska, Kamikaze

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas