Reklama2023-10-12
0

Kaufland w nowej kampanii kusi pracowników benefitami

Pan Benefit to bohater nowej odsłony kampanii employer brandingowej Kaufland. Tym razem pod hasłem „Kaufland – więcej niż myślisz” sieć prezentuje cztery benefity pozapłacowe uznane przez pracowników za najbardziej atrakcyjne: pakiet medyczny, kartę sportową, bony pracownicze i paczki świąteczne oraz wyprawkę dla maluszka. 

Bohater nowej odsłony kampanii „Kaufland – więcej niż myślisz”– Pan Benefit – występuje w czterech odsłonach: jako Pan Opieka Medyczna, Pan Karta Sportowa, Pan Bon oraz Pan Wyprawka Dla Maluszka. W każdej z postaci ma jedno główne zadanie – dbanie o dobrostan pracowników sieci.

- Kontynuujemy nasze działania employer brandingowe, tym razem w formie humorystycznych spotów wideo z udziałem bohatera kampanii. Chcemy przekonać poszukujących pracy, że poza atrakcyjnym wynagrodzeniem i rozwojem zawodowym znajdą w sieci Kaufland to, czego potrzebują, czyli wartościowe dodatki do pensji. Oferujemy pracownikom takie benefity, które realnie odciążają miesięczny budżet m.in. z wydatków na opiekę medyczną czy karnet do siłowni – mówi Katarzyna Łosińska Burdzy, dyrektorka pionu rekrutacji i marketingu personalnego w Kaufland Polska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Kampania prowadzona jest w kanałach digitalowych sieci – w wybranych mediach społecznościowych sieci Kaufland (Tik-Tok, Instagram, LinkedIn, YouTube i Facebook), a także na portalu kariery oraz na stronie kampanii „Więcej, niż myślisz”. 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas