Reklama2022-12-02
2

„Gdzie wielki wybór na święta mam?” w kampanii sklepów Kaufland

Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt  oraz porusza emocje, pokazując, jak piękne są relacje pozbawione uprzedzeń.  

W tegorocznej kampanii Kaufland podkreśla, że oferuje wszystko, co potrzebne do zorganizowania  świąt. Zwraca w niej uwagę na szeroki asortyment towarów: od produktów spożywczych po prezenty dla najbliższych, czy świąteczne artykuły dekoracyjne.

W kampanii sieć promuje również markę własną K-Favourites, obejmującą delikatesowe przysmaki, przygotowane z wyselekcjonowanych składników, jak np. praliny, bakalie, sery, wędliny. Linii tej poświęcony jest osobny spot świąteczny, który można zobaczyć m.in. w serwisie Youtube.

 

Kampania jest widoczna zarówno w gazetkach promocyjnych i w sklepach, jak również w telewizji oraz w internecie.

W mediach społecznościowych, na YT, a także w wybranych sieciach kin emitowany jest specjalny spot pt. „Bez Przeszkód”. Pełen emocji film podkreśla siłę relacji pozbawionych uprzedzeń oraz skłania do refleksji nt. pokonywania barier dzielących ludzi.

##NEWS https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/lidl-biedronka-kaufland-reklamy-promocje ##

Na obserwujących w mediach społecznościowych czekać będą również tematyczne konkursy z nagrodami i dawka świątecznych inspiracji. Szczegóły są dostępne na profilach social media sieci Kaufland (Facebook, Instagram, TikTok).

Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez wewnętrzną agencję sieci Kaufland, a reżyserem międzynarodowego wideo jest Thomas Garber.

  

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas