Reklama2019-03-19
0

Kawa Lavazza promowana hasłem "More than Italian"

Wystartowała międzynarodowa kampania reklamowa kawy Lavazza. Spoty "More than Italian" od połowy marca emitowane są na polskim rynku. Adaptacją zajęła się agencja VMLY&R Polska.

- Polska to dla Lavazzy ważny strategicznie rynek, na którym działamy od wielu już lat - mówi Mattia Tipaldi, dyrektor regionalny Lavazzy na Europę Wschodnią – W ostatnim czasie wykazuje on tendencje do premiumizacji, co wynika z większej wagi jaką polscy konsumenci przywiązują do jakości produktów, a to z kolei prowadzi do trendu wzrostowego kategorii premium na rynku detalicznym - dodaje.

Włoska marka chce być brandem pierwszego wyboru kawy premium w Polsce. Kampania „More than Italian” ma pozwolić nawiązać do kawowych zwyczajów konsumentów, równocześnie zwiększając świadomość wyróżników marki w aspekcie różnorodności, jakości i włoskiego charakteru oferty.

W Polsce działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz internecie.

Spot został wyreżyserowany przez egipskiego reżysera Ali Ali. Muzyka do spotu została skomponowana przez studio produkcji dźwięku 2WEI Music.

Kreację przygotowała agencja VMLY&R Italia, produkcją zajęło się studio Movie Magic. Adaptacją spotu i działaniami reklamowymi na naszym rynku zajęła się agencja VMLY&R Polska.

Autor:jd

Więcej informacji:Lavazza, More than Italian, kawa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas