Reklama2023-03-22
0

Kenwood powierza LoveBrands Group działania influencer marketingowe

Producent robotów kuchennych Kenwood powierzył agencji LoveBrands Group realizację działań z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu. Firmy współpracują od ubiegłego roku.

Do tej pory LoveBrands Group odpowiadała za administrację i moderację grupy na Facebooku „YOU KEN COOK by KENWOOD”. W zeszłym roku zespół LoveBrands Studio - brandu działającego w ramach LoveBrands Group - zrealizował dla marki także kampanię ATL, w ramach której odpowiadał za koncepcję kreatywną oraz client service. W tym roku współpraca z marką  rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.

W ramach współpracy, na potrzeby grupy na Facebooku tworzone są treści kulinarne, a także porady techniczne dotyczące użytkowania robotów Kenwood. Działania dla marki obejmują także przeprowadzanie comiesięcznych konkursów kulinarnych, a od tego roku również realizację wielokanałowych kampanii z zakresu influencer marketingu na Instagramie, Youtubie i TikToku.

Za obsługę projektu odpowiada Karolina Kraśnicka - communications consultant.

Kenwood współpracuje z LoveBrands Group od 2022 roku.

Autor:jd

Więcej informacji:Kenwood, LoveBrands Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas