Reklama2023-07-04
1

Ketchup o smaku coli od Pepsi

Z okazji jednego z najważniejszych dla Amerykanów świąt 4 lipca marka Pepsi przygotowała niespodziankę, wprowadzając na rynek limitowaną serię ketchupu o smaku coli.

Colachup ma być w dystrybucji wyłącznie w amerykański Dzień Niepodległości na kilku stadionach baseballowych: Chase Field w Phoenix, Yankee Stadium na Bronksie w Nowym Jorku, Target Field w Minneapolis i Comerica Park w Detroit. Obok tego marka przygotowała specjalną aktywację, w której do wygrania są darmowe napoje Pepsi.

Limitowana seria Pepsi

Przy tworzeniu produktu marka współpracowała z Culinary Institute of America Consulting. Limitowana wersja Ketchupu ma słodko-słony smak i wyczuwalną nutą cytrusową, znana z niektórych smaków Pepsi. W składzie produktu są wędzone pomidory, cynamon, tymianek, oregano, papryka, cebula. Przysmaku będzie można używać do hot dogów serwowanych na meczach.

– Pepsi od dawna jest częścią amerykańskiej kultury. Jej smak jest wyborem pokoleń Amerykanów, jeśli chodzi o napoje. Zawsze wiedzieliśmy, że hot dogi pasują do Pepsi. Teraz wiedzą to też eksperci kulinarni – mówi Jenny Danzi, senior director of new platforms, PepsiCo.

Aktywacja promowana jest m.in. przez influencera Joeya Chestnuta, mistrza Stanów Zjednoczonych  w jedzeniu hot dogów na czas.

Autor:jd

Więcej informacji:Colachup, Pepsi

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas