Reklama2021-07-21
0

Poké Bowl w KFC

Pod hasłem #UnbowlingKFC ruszyła internetowa kampania reklamowa, promująca nowość w ofercie sieci - Poké Bowl.

W ramach kampanii #UnbowlingKFC, jedenastu twórców pokazało na swoich profilach na Instagramie, że jedyne, co nas ogranicza w pomyśle na najbardziej niecodzienne miejsce jedzenia KFC Poké Bowl to nasz wyobraźnia. Do akcji zaprosili też swoich followersów.

Do akcji zaproszono m.in. Amelię Wierzbowską, Julię Maciuszek czy Kacpra Stępińskiego.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Julia Maciuszek (@juliamaciuszek)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Julia Maciuszek (@juliamaciuszek)


KFC Poké Bowl

Poké Bowl to zupełnie nowa propozycja w KFC. Klienci mogą oni wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl: California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz Sweetest Chili z orientalną nutą. Kolejnym krokiem jest wybór bazowego składnika dania, którym może być ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa poracja sałaty. Do tego można dobrać klasyczne, chrupiące Bites, grillowany filet kurczaka, a także grillowany ser Halloumi.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas