Reklama2021-04-29
1

KFC zaprasza na kulinarną podróż dookoła świata

Sieć restauracji szybkiej obsługi KFC wprowadza nowość – KFC Poké Bowl. To danie, którego większą cześć składników wybiera się samodzielnie. Launch wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez McCann Poland, Media Direction OMD, Dynamo i Weber Shandwick

KFC Poké Bow to posiłek rodem z kuchni hawajskiej, gdzie „poké” oznacza „pokrojony na kawałki”. Tradycyjnie jest to ryż podawany w misce z dodatkiem pokrojonych warzyw, dressingu i przypraw oraz plasterków surowej ryby.

Goście KFC mogą wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl: unikalne California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili.

„Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”

Nową ofertę KFC Poké Bowl wspiera kampania reklamowa „Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”, która obejmuje spoty online i w telewizji, a także wpisy na serwisach społecznościowych KFC.

Film w reżyserii Katki Michalak wyprodukowany został w domu produkcyjnym Dynamo, kreację zaś przygotowała agencja McCann Poland. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD, a za działania PR Weber Shandwick

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas