Reklama2019-10-23
3

KFC wprowadza 10-tygodniowy abonament na kurczaki (wideo)

KFC wprowadza 10-tygodniowy abonament na kurczaki. Przy projekcie współpracuje z StubHub.

KFC w Stanach Zjednoczonych wprowadziło specjalną promocyjną ofertę na skrzydełka. Sieć rozpoczęła sprzedaż na StubHub tzw. „Seasoned Tickets” w cenie 75 dolarów. Ma ich 500. Uprawniają one do zakupu zestawu skrzydełek w promocyjnej cenie. Ich posiadacze mogą kupić zestaw 48 skrzydełek tygodniowo przez 9 tygodni, a w 10 tygodniu – otrzymują ich 96. Tym samym klient KFC otrzymuje za jedyne 75 dolarów 528 skrzydełek o wartości 406,89 dolarów (zestaw 48 skrzydełek kosztuje regularnie 36,99 dolarów). W cenę wliczona jest dostawa.

W przypadku KFC oferowanie abonamentu na zakup skrzydełek jest jednym ze sposobów, aby wyróżnić się w coraz bardziej konkurencyjnej kategorii dań ze smażonego kurczaka. KFC twierdzi, że posiadacze „Seasoned Tickets” mogą zmieniać swoje smaki, wybierając spośród niepoddanych obróbce skrzydełek  lub jednego z trzech sosów: Nashville Hot, Buffalo lub miodowy grill.

Dodatkowo od 10 października br. promuje skrzydełka kolejną specjalną ofertą - zamówienia online o wartości 12 dolarów lub większej lub większej obejmują bezpłatną dostawę - promocja trwa do 24 listopada.


Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas