Reklama2017-03-31
2

„Twój czas. Twoje zasady” w reklamach nowej wersji Kia Rio (wideo)

Wystartowała kampania reklama modelu Kia Rio czwartej generacji. Za adaptację i przygotowanie kreacji reklam odpowiada Interactive Partners, a zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

Nowa Kia Rio, której światowy debiut miał miejsce podczas zeszłorocznego salonu samochodowego w Paryżu, od tego kwartału jest dostępna również w Polsce. Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Nowa Kia Rio. Twój czas. Twoje zasady”.

Aktywności reklamowe obejmują telewizję oraz internet.

Za adaptację i przygotowanie reklam odpowiada agencja Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media. Jest to kolejny projekt tych firm dla Kia Motors Polska.

Autor:bg

Więcej informacji:Kia Rio, Kia, samochody

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas