Reklama2019-11-01
2

Kia w nowym konkursie zaprasza do Seulu

Marka motoryzacyjna Kia rozpoczęła konkurs "Lucky Drive to Seoul". To część nowej kampanii marki na polskim rynku, przygotowanej przez agencję WebTalk.

W konkursie do wygrania jest wycieczka na 4 dni do Seulu wraz z pakietem atrakcji na miejscu (m.n. spotkaniem z gwiazdami K-Popu, Blackpink. Konkurs trwa do 3 listopada. Aby wziąć udział w walce o nagrody, należy odpowiedzieć na kilka pytań o marce KIA i popkulturze w Korei.

Aktywacja marki prowadzona przez WebTalk objęła wprowadzenie konkursu na polski rynek, stworzenie layoutu graficznego, wykorzystanego we wszystkich materiałach wizualnych, landing page konkursu, komunikację oraz performance.

Autor:jd

Więcej informacji:KIA, Lucky Drive to Seoul, konkurs

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas