Marka kawy Lavazza dołącza do grona partnerów biznesowych Legii Warszawa. Na mocy umowy kibice będą mogli kupować kawę tej marki podczas meczów stołecznej drużyny.
Na mocy umowy na sezon 2020/2021,od najbliższego meczu z Jagiellonią Białystok kawa Lavazza będzie dostępna dla kibiców w kioskach gastronomicznych na trybunach. Dodatkowo, specjalnie przeznaczone ekspresy znajdą się także strefie silver, gold i lożach na stadionie Legii Warszawa.
– Poszerzamy nasz wachlarz partnerów biznesowych o markę, która cieszy się uznaniem na całym świecie. Lavazza nie tylko gwarantuje wysoką jakość swoich produktów, ale również imponuje wizją prowadzenia rodzinnego biznesu w skali globalnej. Dostrzegamy dużo wspólnych mianowników w naszej relacji biznesowej i wiele możliwości wspólnych projektów – mówi Paweł Kokosza, new business development director w Legii Warszawa.
Lavazza zaangażowała się również w akcję "Gotowi Do Pomocy" zainicjowaną przez Legię, przekazując potrzebującym warszawskim seniorom 100 kg kawy.