Prasa2018-06-25
1

Kieszonkowy format "Claudii" na wakacje

Miesięcznik "Claudia" (Burda Publishing Polska), kontynuuje zmiany w magazynie: po raz pierwszy w historii, czasopismo pojawi się w wakacje w mniejszym, kieszonkowym formacie.

Magazyn dostępny jest w dwóch wersjach: w standardowym formacie (210 mm na 275 mm) w cenie 3,99 zł, a także w mniejszej wersji (166 mm x 216 mm) za 1,99 zł. Oba wydania mają po 146 stron.

Wersja kieszonkowa "Claudii" jest kontynuacją działań relaunchowych magazynu, które rozpoczęto od majowego wydania. Jak podano w komunikacie jego sprzedaż wyniosła 175.188 egzemplarzy.

W związku z okresem wakacyjnym, wydawca rozszerzył zasięg dystrybucji o 6 tys. dodatkowych punktów sprzedaży, które znajdują się na trasach najpopularniejszych kierunków wypoczynkowych.

Miesięcznik w nowej odsłonie: zarówno wizualnej, jak i zawartości ma również nowe hasło przewodnie: „Między nami, kobietami”. Zmiany w magazynie zaplanowano w oparciu o wyniki badań fokusowych zrealizowanych przez Kantar Millward Brown. Wsparto je działaniem Atena Research & Consulting.
 

Autor:nb

Więcej informacji:Claudia

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas